Pokud si myslíte, že z nějakého důvodu nebyly splněny nebo byly poškozeny vaše nároky vyplývající ze SMLOUVY o dodávce pitné vody a odvádění odpadních vod, je možné provést reklamaci.
V takovém případě je třeba postupovat podle Reklamačního řádu.
Co lze reklamovat?
U dodávek pitné vody:
- jakost dodávané pitné vody
- množství dodané pitné vody
- tlak dodávané pitné vody
- správnost fakturace
U odvádění odpadních vod:
- odvádění odpadních vod v dohodnutém rozsahu a stanoveným způsobem
- množství odváděných odpadních vod
- správnost fakturace
Jak reklamovat?
Reklamaci uplatňuje odběratel:
- písemně na adresu: Vodárenská společnost Chrudim, a.s., Novoměstská 626, 537 01 Chrudim
- e-mailem na adresu: vschrudim@vschrudim.cz
- osobně na ústředí společnosti v Chrudimi (adresa viz výše) po předchozí telefonické domluvě
s technologem společnosti (reklamace jakosti pitné vody), s vedoucím či referentem technického
oddělení, vedoucím či technikem provozu (množství a tlak dodané pitné vody, odvádění
odpadních vod), zákaznického oddělení (reklamace fakturace). O uplatnění reklamace musí být
odběratelem podepsáno písemné vyhotovení reklamačního protokolu - telefonicky 24 hodin denně: pouze v případě reklamace jakosti dodávané pitné vody nebo
odvádění odpadních vod, kdy může dojít ke škodě na majetku nebo ohrožení zdraví osob. Na
zákaznické lince: 844 11 44 55, nebo na nepřetržitý dispečink společnosti na tel. č. 469 66 99 11
Písemná reklamace musí obsahovat:
- jméno a příjmení odběratele
- adresu odběratele, pokud možno telefonní číslo a e-mailovou adresu
- adresu odběrného místa